Słuchawki Venue z aktywną redukcją hałasu dostępne już w sieci sprzedaży! Sprawdź!

Aktualności

Powrót do listy

Kampania 12 Moods

Skullcandy zaprasza na wyjątkowe projekty muzyczne, historie sportowców oraz premiery kolekcji produktowych - wszystkie inspirowane przez inny nastrój każdego miesiąca.

Piątego marca Skullcandy ruszło z kampanią „12 Moods”, przełomowym dla marki programem poświęconym głębokiej sile muzyki.Piątego marca Skullcandy ruszło z kampanią „12 Moods”, przełomowym dla marki programem poświęconym głębokiej sile muzyki.

Każdego miesiąca, „12 Moods” zwróci uwagę na inny nastrój, który jest wywoływany poprzez słuchanie muzyki. Skullcandy przedstawi ten nastrój swoim fanom poprzez:

• Oryginalne treści artystów muzycznych.Jedyne w swoim rodzaju wykonania utworów przez wschodzących artystów, pogłębione wywiady i podcasty.

• Historie sportowców.Przedstawimy team Skullcandy od środka—kim są  poszczególni sportowcy i jakie skrywają historie.

• Limitowane edycje produktów.Najgorętsze produkty Skullcandy w limitowanych kolorach odpowiadających nastrojowi danego miesiąca, a ponadto dopasowane kolorystycznie niestandardowe akcesoria. Produkty te dostępne będą wyłącznie na skullcandy.eu.

Kampania rozpoczyna się w marcu, a przewodnim nastrojem-motywem jest “Bold – śmiały”. Nastrój ten podkreśli występ na żywo zuchwałej raperki Rico Nasty, profil skejterki Jenn Soto i premiera nowych słuchawek bezprzewodowych Push w kolorze pomarańczowym i w technologii Truly Wireless.

W najbliższej przyszłości Skullcandy popadnie w kolejne nastroje: podniosły w kwietniu, świeży w maju, silny w czerwcu. Więcej nastrojów, kolorów, artystów i sportowców zostanie ogłoszonych w trakcie trwania programu.
“Dla nas muzyka to emocje i nic nie wpływa na nasz nastrój tak jak muzyka” – dodaje Jessica Klodnicki, dyrektor marketingu w Skullcandy. Inicjatywa “12 Moods” to nasz wyjątkowy sposób na uczczenie tych nastrojów z fanami Skullcandy.

O Skullcandy®

Skullcandy to nietuzinkowa marka audio założona z pasji do muzyki i sportów deskowych,. Firma wyznaje zasadę “nie chcemy byś słuchał swojej muzyki, chcemy byś ją poczuł”. Z siedzibą w Park City w stanie Utah Skullcandy projektuje, sprzedaje i dystrybuuje produkty audio za pośrednictwem różnych globalnych kanałów dystrybucji. Stronę internetową firmy można znaleźć pod adresem www.skullcandy.pl

Udostępnij:

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowościami, promocjami i konkursami marki Skullcandy.

Wyszukiwarka