Bezprzewodowe słuchawki Hesh 3 dostępne już w sieci sprzedaży! Sprawdź!

SERWIS

Gwarancja

Wszystkie produkty marki Skullcandy objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.

Polityka gwarancyjna

Skullcandy zapewnia 2-letni okres gwarancji producenta w przypadku wad Produktu. Jeżeli zakupiony u Autoryzowanego Sprzedawcy Produkt zawiera wadę fabryczną (Producenta – istniejącą w chwili zakupu), Skullcandy według własnego uznania, może (I) naprawić, (II) zastąpić Produkt.. Skullcandy zastrzega sobie prawo do nadzorowania/sprawdzenia każdego Produktu poddanego procesowi gwarancyjnemu, aby wg własnego uznania zdecydować, czy deklarowany defekt jest istotnie wadą fabryczną.. Z uwagi na fakt, iż Skullcandy regularnie zmienia modele, gamy kolorystyczne i wersje swoich Produktów, nie może zagwarantować dostępności identycznego Produktu.

SKULLCANDY NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRZYPADKOWE, WTÓRNE LUB USZKODZENIA MECHANICZNE POWSTAŁE NA SKUTEK NIEWŁAŚCIWEGO UŻYTKOWANIA.

Wszelkie roszczenia gwarancyjne muszą być przeprowadzane przez serwis/przedstawiciela marki Skullcandy.
Realizacja uprawnień wynikających z Gwarancji zależy od uznania przez firmę Skullcandy; niedopełnienie procedur wynikających z Gwarancji może skutkować jej unieważnieniem.

Wyszukiwarka